Angrerett

Angrerettskjema

Du har 14 dagers ubetinget angrerett på dine nettkjøp.

Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi grunn innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven er mottatt på foreskreven måte. Forbruker betaler selv returporto.

Informasjon om angrerett

Du har alltid angrerett i 14 dager i henhold til angrerettloven. Dette betyr at du
som kunde har rett til å angre ditt kjøp ved å gi oss beskjed om dette innen 14
dager fra du, eller noen på dine vegne mottok varen. Du kan velge selv hvordan
du gir oss beskjed om dette, men for å dokumentere dette anbefaler vi at du
gjør dette skriftlig.

Varen må returneres til oss innen 14 dager fra du informerer oss om at du
ønsker å angre kjøpet. Kjøpet kan ikke angres dersom du har brutt forseglingen
på produkter til personlige pleier, undertøy og liknende.

Du som kunde er selv ansvarlig for å betale fraktkostnader på en vare som du
vil angre kjøpet på, jf. angrerettloven § 25. Du er også ansvarlig for trygg retur
av vare(r) så vi anbefaler deg å pakke varen godt og ta vare på kvittering for
frakt.

Du kan bli belastet dersom produktet er påført en verdireduksjon som følge av
bruk utover det som er nødvending for å fastslå varens art, egenskap og/eller
funksjon. (jf. angrerettloven §25).

Beløpet vil bli godskrevet din konto når vi mottar varene. Har du valgt å betale
med faktura, vil du bli kontaktet av vår samarbeidspartner Klarna for
tilbakebetaling hvis du allerede har betalt. Har du returnert deler av en ordre,
trekker du dette beløpet fra opprinnelig faktura når du betaler.

Mer informasjon angående angrerett ved kjøp finner du på Forbrukerrådets
nettsider: http://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/

Historien til Flor

Kristin hadde i mange år en drøm om å lage bedre arbeidsklær for kvinner. Sammen med flere andre fikk hun det til!

Les historien til Flor